2005-06-13

Måby Park har internet i sin data!

Jag är som sagt på väg till Spanien på en liten semester, och har idag kört bil tillsammans med min flickvän till Arlanda. Här har vi ställt bilen på Måby Park, där vi även tagit in på ett övernattningsrum. Planet går 8.15 i morgon bitti, så det var nästan enda möjligheten att ta sig hit i vettig tid om man inte ville köra bil hela natten.

Måby Parks övernattningsfaciliteter är faktiskt inte illa! Här kommer man in och finner ett kök med en massa bröd, smör, gott pålägg, mjölk, juice, kaffe och te och lite sådär. Mums. Dessutom fanns här alltså en dator i ett hörn som helt sonika var internetansluten. Lysande.

Det här gillar jag. Nog hade de kunnat ta ut snarstuckna avgifter för både mat och nätanvändning, men det här känns så vänligt och tillmötesgående att jag alltså väljer att göra lite reklam för dem, klicka här!

Nu går jag snart och knoppar och i morgon bitti är det bara att säga till så blir man framkörd till terminalen. Ahh... varför kan inte allting vara så här enkelt?

Inga kommentarer: