2006-03-14

Latte-faktorn 2: Return of the Termos


Nu har jag inhandlat en termos.

(Jag inser precis att jag egentligen inte alls är speciellt förtjust i såna här blogposter som bara handlar om vad jag råkat göra men hang on... det blir lite kul på slutet.)

Biltema måste vara världens i särklass bästa varuhus. De har alltid det man vill ha, det är alltid snorbilligt och det finns i tre olika varianter för att passa olika behov. (Enda undantaget är gitarrsträngar, men det kommer säkert.) Termosar fanns i inte mindre än FYRA olika storlekar och jag köpte en snucker liten 0,35-liters-variant. Otroligt bra. Inte nog med att jag kan ta med en kopp kaffe, jag kan ta HEM 0,35 liter gratiskaffe från jobbet varje dag. Detta är en guldgruva.

Nu till det roliga; Biltema måste skaffa en bättre sökmotor. Se bara vad som hände när jag skrev "termos" i sökfältet på biltema.se.

Hehe. Batteriladdare. Hehe. Frostskyddskabel. Hehehehe. Hehe. He. Där snackar vi pattern recognition på hög nivå. "TERMOS" == "FROSTSKYDD". *fniss*

Inga kommentarer: